دیدنی های دبی
نوشته شده توسط : پناهی نیا

رستوران مک دونالد دبی

این رستوران که از بزرگترین رستوران های زنجیره ای جهان است 35000 شعبه در کشورهای مختلف جهان دارد.

رستوران مک دونالد شعبه های مختلفی در دبی دارد که یکی از آن ها در مدیا سیتی دبی واقع شده و با انواع همبرگر، مرغ، سیب زمینی سرخ کرده، صبحانه، نوشابه‌ها و دسرهای مختلف، سالاد، ساندویچ لقمه‌ای و میوه از مهمانان تور دبی پذیرایی می کند. 

 

رستوران مک دونالد دبی

رستوران مک دونالد دبی

رستوران مک دونالد دبی

رستوران المنتهی دبی

رستوران المنتهی دبی در طبقه 27 ام برج الخلیفه قرار دارد و چشم انداز فوق العاده و منوی غذاهای باشکوه آن این رستوران را در زمره بهترین رستوران هاب دبی قرار داده است. در این رستوران غذاهای مدرن فرانسوی به شیوه منوی انتخابی سرو می گردد و در همه غذاها از ترکیب بهترین مواد اولیه به شیوه مدرن و خلاقانه استفاده شده است. ترکیب غذاهای خوشمزه فرانسوی با موقعیت و چشم انداز عالی این هتل باعث می شود مسافران تور دبی طعمی متفاوت را تجربه کنند.

 آدرس: 27th floor,Jumeirah Road, Burj Al Arab - Dubai - United Arab Emirates

 

رستوران المنتهی دبی

رستوران المنتهی دبی

رستوران المنتهی دبی

رستوران تایلندی پای تای دبی

رستوران تایلندی پای تای در هتل دارالمصیف در منطقه مدینه جمیرا واقع شده و از بهترین رستوران های تایلندی دبی می باشد. برای رسیدن به این رستوران باید سوار بر قایقی تفریحی از میان آبراهی های زیبا عبور و در کنار این رستوران پیاده شد. در این رستوران انواع غذاهای خوشمزه تایلندی مثل گوشت گاو و میگو با سس های خامه ای مخصوص و انواع سوپ ها سرو می شود. این رستوران برای 4 سال متوالی برنده بهترین رستوران آسیای جنوب شرقی دبی شده و از اینرو پیشنهاد می شود مسافران تور دبیحتما به این رستوران خاص و زیبا سر بزنند.

 

رستوران تایلندی پای تای دبی

رستوران تایلندی پای تای دبی

رستوران تایلندی پای تای دبی

رستوران تیترو دبی

رستوران تیترو در خیابان شیخ زاید در طبقه سوم هتل برج های روتانا قرار دارد . این رستوران سه آشپزخانه غربی، شرقی و ژاپنی دارد و منوی آن دارای غذاهای ژاپنی، هندی، چینی، ایتالیایی و ... است. با وجود این که این رستوران در هتلی 4 ستاره قرار دارد اما خود رستوران 5 ستاره است. رستوران تیترو با سر آشپزهای حرفه ای خود غذای فوق العاده ای را آماده می کند. این رستوران به دلیل کیفیت بالای غذاهای خوب معمولا شلوغ است به همین دلیل مسافران تور دبی می توانند از قبل برای خود میز رزرو کنند.

 

رستوران تیترو دبی

رستوران ارسلان دبی

رستوران ارسلان در مطینه، روبروی سوپر مارکت امارات قرار دارد. در رستوران ایرانی ارسلان انواع کباب های خوشمزه و با کیفیت ایرانی و ترکیبی از غذاهای  ایرانی، عربی و بین المللی سرو می شود. مسافران تور دبی می توانند در محیط گرم و صمیمی این رستوران لحظات آرام و خوشی را سپری کنند و از طعم خوشمزه غذاها لذت ببرند.

رستوران ارسلان دبی





:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی, جاذبه های دبی, مناطق تفریحی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: